Habitame Siempre (Μετάφραση στα ελληνικά)

2012-10-25 02:20

La vida me cumplió el deseo de tenerte

Η ζωή μου εκπλήρωσε την επιθυμία να σε έχω

Contigo lo que pido se hace realidad

Με σένα ό,τι ζητήσω γίνεται πραγματικότητα
Mi sueño cada noche es despertar y verte

Το όνειρό μου κάθε νύχτα είναι να ξυπνώ και να σε βλέπω

Que bendición por ti me siento en paz.,

Τι ευλογία, μαζί σου αισθάνομαι γαλήνη


Te veo y la tristeza se desaparece

Σε βλέπω και η λύπη εξαφανίζεται

Te tengo soy feliz no necesito más

Σε έχω είμαι ευτυχισμένη δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο

Quisiera que este amor durará para siempre

Θα ήθελα αυτή η αγάπη να διαρκήσει για πάντα
Porque haces magia en mi interior

Γιατί δημιουργείς μαγεία μέσα μου

Y me atraviesa hasta la piel

Και με διαπερνά σε όλο μου το δέρμα

Porque a tu lado yo me siento bien.

Γιατί στο πλευρό σου αισθάνομαι καλά.


No no no.

Όχι όχι όχι.

Habitame siempre amor

Μείνε πάντα μέσα μου αγάπη μου
contigo me siento en calma

μαζί σου αισθάνομαι ήρεμη
Habitame siempre amor

Μείνε πάντα μέσα μου αγάπη μου
Tu me das el valor que me falta.

Εσύ μου δίνεις την αξία που μου λείπει

Tu ojos me hace ver un mundo diferente

Τα μάτια σου με κάνουν να βλέπω ένα κόσμο διαφορετικό
Con todos y tus defectos yo te amo mas

Με όλα τα ελαττώματά σου εγώ σε αγαπώ όλο και περισσότερο

No importa se estas lejos lo que siento es fuerte

Δεν έχει σημασία που είσαι μακριά, αυτό που αισθάνομαι είναι δυνατό
Porque haces magia en mi interior

Γιατί δημιουργείς μαγεία μέσα μου
Y me atraviesa hasta la piel

και αυτό μου διαπερνά όλο το δέρμα

Porque a tu lado yo me siento bien.

Γιατί στο πλευρό σου αισθάνομαι καλά.


No no no.

Όχι όχι όχι.


Habitame siempre amor

Μείνε πάντα μέσα μου αγάπη μου
contigo me siento en calma

μαζί σου αισθάνομαι ήρεμη
Habitame siempre amor

Μείνε πάντα μέσα μου αγάπη μου

Tu me das la ilusión que buscaba.

Εσύ μου δίνεις το όραμα που αναζητούσα


No puedo resistir, lo tengo que decir

Δεν μπορώ να αντισταθώ, πρέπει να το πω
Es algo que me pasa

Είναι κάτι που μου συμβαίνει
Y sé que si me cuerpo calla

Και ξέρω πως αν το κορμί μου σωπάσει
Mi corazón estalla.

Η καρδιά μου αιμορραγεί.

ΡΕΦΡΕΝ χ2

La vida me cumplió el deseo de tenerte

Η ζωή μου εκπλήρωσε την επιθυμία να σε έχω
que bendición por ti me siento en paz.

τι ευλογία, με σένα αισθάνομαι γαλήνη

Πίσω

b

© 2009-2016 --- Thalía [Greece]

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode