Στίχοι και μετάφραση στα ελληνικά του "Manias" (πρώτο single του άλμπουμ "Habitame Siempre")

2012-09-22 15:54

Στίχοι Μετάφραση
La noche huele a ausencia Η νύχτα έχει μυρωδιά απουσίας
La casa esta muy fria Το σπίτι είναι πολύ κρύο
Un mal presentimiento me dobla las rodillas Ένα άσχημο συναίσθημα μου διπλώνει τα γόνατα
Te busco en el espacio Σε ψάχνω στο κενό
De mi aungustiada prisa Της αγχωμένης μου βιασύνης
Y solo encuentro razgos Και βρίσκω μόνο γνωρίσματα
De tu indudable huida Της βέβαιης πτήσης σου
A donde vas? Porque te vas? Που πας; Γιατί φεύγεις;
Porque dejaste un gesto de ti en cada esquina? Γιατί άφησες ένα κομμάτι από σενα σε κάθε γωνία;
(Chorus) (Ρεφρέν)
Si te llevaste todo Αφού τα πήρες όλα μαζί σου
En solamente un dia Μέσα σε μία μόνο μέρα
No te costaba nada Δεν σου κόστιζε τίποτα
Cargar con tus manias Να φορτωθείς και τις μανίες σου
Se te olvido el aroma Ξέχασες (να πάρεις μαζί σου) το άρωμα
Y el eco de tu risa Και τον ήχο του γέλιου σου
Se te olvido llevarme Ξέχασες να πάρεις εμένα μαζί σου
Pedazo de mi vida Κομμάτι της ζωής μου
--- ---
Hablando con tu foto Μιλώντας με τη φωτογραφία σου
Y la melancolia Και η μελαγχολία
Despues de largas horas Μετά από τόσες ώρες
Por fin se iso el dia Επιτέλους ήρθε η μέρα
A donde vas? Porque te vas? Που πας; Γιατί φεύγεις;
Dejaste mil fantasmas Άφησες χίλια φαντάσματα
Detras de las cortinas Πίσω από τις κουρτίνες
--- ---
Chorus x2 Ρεφρέν x2
--- ---
Se te olvido llevarme...pedazo de mi vida Ξέχασες να με πάρεις μαζί σου...κομμάτι της ζωής μου

 

Πίσω

b

© 2009-2016 --- Thalía [Greece]

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode